[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Odp: karta sieciowa i interface eth1

From: Grzegorz Szapiel <gszap@stnet.pl>
Date: Tue Oct 14 2003 - 20:01:30 CEST
[slacklist] Re: Odp: karta sieciowa i interface eth1

F> Pelna konfiguracja karty znajduje sie w pliku = /etc/rc.inet i tam jesli
F> wpiszeszesz eth1 zamiast eth0
F> bedziesz mial upragniony interface eth1

F> Pozdrawiam Frank

Niestety pudlo. W moim przypadku juz w czasie = ladowania modulu widze
eth0: found realtek .... czy jakos tak i wszelkie = zmiany w rc.inet1
nie pomagaja bo w trakcie stawiania iface eth1 pisze = ze nie znalazl
urzadzenia

    Z powazaniem
   Grzegorz Szapiel
grzegorz@szapiel.com.pl