[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Neostrada - kilka pytan.

From: kobe <kobe@14.pl>
Date: Wed Oct 15 2003 - 22:50:20 CEST
[slacklist] [slacklist] Neostrada - kilka pytan.

Witam Was,

mam kilka pytań odnośnie Neostrady +, ponieważ = jutro
idę do TPSA z zamiarem zmiany z SDI na NEO.

1). Nie mam w serwerze USB (jest to stara płyta = gł.) czy
będe miał jakieś problemy z podłączeniem = tego?
Domyślam się, że będe musiał dokupić = jakąs karte ze złączem
USB. Czy są problemy z użytkowaniem, instalacją = takiej karty?

2). Oczywiście system to jest i będzie nadal Slack = 9.0, sieć
ma 10 użytkowników, co polecacie aby po równo = rozłożyć
transfer ?

3). Słyszałem, że 'Tepsa' daje bardzo lichy = modem, czy to tylko
pogłoski ? Czy opinie poszczególnych = niezadowolonych osób...

4). Podobno trzeba co 'jakiś' czas restartować = modem od NEO
proszę o jakieś informację na ten temat.

Z góry dziękuje za wszelkie wskazówki, będe = bardzo wdzięczny
za każdą pomoc.

pozdrawiam
Maciej J.
(kobe)