[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Neostrada - kilka pytan.

From: Slawomir Jach <cobico@wp.pl>
Date: Wed Oct 15 2003 - 23:10:07 CEST
[slacklist] Re: Neostrada - kilka pytan.

W liście z śro, 15-10-2003, godz. 22:50, kobe = pisze:
> Witam Was,
>
> mam kilka pytań odnośnie Neostrady +, = ponieważ jutro
> idę do TPSA z zamiarem zmiany z SDI na = NEO.
>
> 1). Nie mam w serwerze USB (jest to stara = płyta gł.) czy
> będe miał jakieś problemy z = podłączeniem tego?
> Domyślam się, że będe musiał dokupić = jakąs karte ze złączem
> USB. Czy są problemy z użytkowaniem, =
>
> 2). Oczywiście system to jest i będzie nadal = Slack 9.0, sieć
> ma 10 użytkowników, co polecacie aby po = równo rozłożyć
> transfer ?
>
> 3). Słyszałem, że 'Tepsa' daje bardzo = lichy modem, czy to tylko
> [...]
jak nie chcesz spędzić kilku nocek nad tym = świństwem to sobie odpóść.
Sdi to naprawdę stabilna usłga, a jeżeli już = się uprzesz to nie kupuj od
nich tego modemu tylko spraw sobie ethernetowy za = 400-500zł podłączałem
i na takim i na takim z ethernetowym nie było = najmniejszych problemów.
Po co ja to piszę przecież i tak pójdziesz i = kupisz :) z transwerem nie
jest wcale tak kolorowo bo większość serwów = ma ustawiony limit
10kbps-30kbps z czego 30 raczej rzadko się = osiąga. Pozdrawiam