[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: proftpd + apache na neostradzie

From: sebas <sebas@bramy.net.pl>
Date: Fri Oct 24 2003 - 15:55:01 CEST
[slacklist] Re: proftpd + apache na neostradzie

no wlasnie dokladnie wszystko tam jest... ja mialem = problem bo na poczatku
dostalem modem Thomson/Alcatel Speed Touch 330 i = mialem opis tylko po
angielsku i nie dzialal na neostradzie, dobrze ze = kumpel sie ze mna zamienil
na modemy, opis instalacji na sagemie jest =
http://www= .slackware.com.pl/porady.php?id_porady=58 . a wkompiles wszystko = w
jajko?