[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: proftpd + apache na neostradzie

From: Krzysiek <gumaol@poczta.onet.pl>
Date: Sat Oct 25 2003 - 17:01:36 CEST
[slacklist] Re: proftpd + apache na neostradzie

A możesz mi powiedzieć jakich sterowników = użyłeś i jaką masz wersje slacka.
Aha w jaki sposób wykonałeś instalacje i na = jakim sprzęcie stoi serwer. Mi
wywalało połączenie przy nadmiernym = ściąganiu i uploadzie (dc++, emule)...
Dalej by wywalało gdybym nie zmienił slacka na = beringa.