[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: RTL8139

From: Machoni <machoni@o2.pl>
Date: Fri Oct 24 2003 - 23:25:51 CEST
[slacklist] Re: RTL8139

> w /etc/rc.d/rc.modules  mam tylko = moduły       /sbin/modprobe/8139cp  =
> 9139too    -prubowałem = obydwa  - niedziała   -wywala    no = kernel modules
> found  ??
> musze przekompilować jadro??
>
> Pozdrowienia

Moduly masz w  = /lib/modules/wersja_kernela/      ten powinien = byc w
podkatalogu  kernel/drivers/net   - to = po pierwsze  (a wogole to poszukaj
czy wogole gdzies masz ktorys z nich, moze jakims =
rozne juz rzeczy widzialem, wiec moze)

Po drugie to odchaszowanie linii rob po tym jak = sprawdzisz ze modul dziala
(to jest poprsotu ladowanie modulu przy starcie = sysu), wczesniej poprostu
sprobuj go zaladowac  'modprobe'  i zobacz =
manual

Po trzecie, jesli nie znajdziesz tego pliku, to musisz = albo przekompilowac
jadro - wrzucajac sterownik na stale do = jadra....  albo przekompilowac same
moduly, by uzyskac modul ktorego szukasz (wowczas = wcale nie musisz
kompilowac calego jadra, o ile oczywiscie jest to ta = sama wersja jadra,
albo.... ale na to lepiej uwazac i wiedziec co sie = robi... inna wersja oraz
zaznaczone w jadrze ladowanie "obcych" = modulow).

Pozdroffka