[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Polskawy

From: Polesek <polesek@autocom.pl>
Date: Sat Oct 25 2003 - 00:23:49 CEST
[slacklist] Polskawy

Ja w kwestii formalnej.

Według wszystkich możliwych zasad = poprawnościowych takie słowo, jak
'chaszować' nie istnieje. Skoro używamy = anglicyzmu, należałoby
powiedzieć 'haszować'.

Poza tym, chłopaki (i dziewczyny?), po to są = wynalazki w rodzaju
aspella, żeby z nich korzystać. A takich postów = (np. wątek "RTL 8139")
to się prawie nie da czytać, nie mówiąc o = sensownym odpowiadaniu.
Minimum przyzwoitości wymaga, żeby sprawdzać = posty/listy pod kątem
poprawnści przynajmniej ortograficznej. Czy jak np. = szukacie pracy i
wysyłacie aplikacje to też tak robicie?

Wybaczcie pryncypialny ton, ale po przejrzeniu paruset = z górką mejli mam
chyba prawo być zniesmaczony.

I tak mi się przypomniało: nauczcie soje ałtluki =
delimiterze to już mi się nie chce gadać = :(.

Pozdrawiam serdecznie.

Roman.