[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: SDI x 2 ?

From: Irek <irek_ad@op.pl>
Date: Sat Oct 25 2003 - 15:55:00 CEST
[slacklist] Re: SDI x 2 ?

Generalnie jesli sie uda podlaczyc to jak rozwiazesz = problem IP czy nawet
user'a ??

Ja bym raczej sceptycznie do tego podchodzil.
Ale jesli cos by Ci z tego wyszlo to daj znac ! Bo ja = jestem nieszczesliwym
uzytkownikiem SDI a DSL podobno ze wzgledu na = odleglosc u mnie nie pojdzie
;-(
Czekma na jaks odp. ;-)