[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: SDI x 2 ?

From: Slawomir Jach <cobico@wp.pl>
Date: Sat Oct 25 2003 - 17:48:42 CEST
[slacklist] Re: SDI x 2 ?

W liście z sob, 25-10-2003, godz. 16:25, Rafa Otto = pisze:
> Witam panie Sławku!!
> Bardzo się mylisz co do 2xSDI.
> Po pierwsze SDI nie jest ograniczane przez port =
wiesz maksymalna prętkość tego portu to = właśnie 115200 a ta technologia
erixona podobno moze więcej tylko jak wprowadzano = ją w polsce to
większość kompów nie posiadała portów = usb
> Jesteś podpięty do routera Ericsona NAC-16 = lub NAC-60 tam posiadasz
> wykreowane
> własne konto. W skład konfiguracji wchodzi = Twój adres IP, Port na rouerze
> oraz to co Ciebie
> najbardziej interesuje:
> "set port=Sławek cd=connect = speed=115200"
no tak, jeżeli tak jest to będzie problem:( =
się zalogować na ten sam login i hasło = jednocześnie :) więc może......
> Więcej nie muszę raczej = tłumaczyć.
> Po drugie jak chciałbyś podłączyć dwa = SDI ??
tak sobie myślałem że na drugim porcie rs232 a = kabel tel. poprostu
"rozdwoić" :) wszak na telefonie tak =
> Spotkałem się jedynie z próbą utworzenia = przez abonentów sdi tzw uplinka.
> Polega to na tymiż zaprzęgaż dwa sdi o = różnych adresach IP i Portach do
> pracy jako
> jedna większa "rura" do = przesyłania danych. Niestety nie działa to
> stabilnie. Nie radzę tego robić pod
ppp0 i ppp1 kożystało by z tych samych = ustawień.
> windą a i na Linuksie też jest problem ze = stabilnością. Według mnie jest to
> przyczyna nie dopracowanego softu na routerze = Ericcson.
>
> Co do modemu Ericcsona proponuję go raczej = oddać. W TP S.A jest niezły
> burdel
> lecz prędzej czy później zażądają = swojej zguby.
oj nigdy w życiu nie chciał bym sobie czegoś = przywłaszczać, ale do
momentu jak ten "burdel" się = uporządkuje można by kozystać ze sprzętu.