[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Modem ethernet do neostrady?

From: Machoni <machoni@o2.pl>
Date: Wed Oct 29 2003 - 18:50:30 CET
[slacklist] Re: Modem ethernet do neostrady?

> Mam w zwiazku z tym kilka pytan do osob =
> czy warto dla ryzykowac utrate zdrowia = psychicznego rezygnujac z SDI i
> przechodzac na neo? Czy to sie DA zrobic??????? = Np. z modemem USB+karta
> adapterem USB na PCI. Pod naszym kochanym = slackiem oczywiscie? Czy komus
> chodzi stabilnie wogole?

Poza czasowymi odchylami chodzi wzglednie. A co do = odpalenia pod linem
(slackiem), to jak trafisz na sagema to nie ma = problemu z wykonaniem (ale
tepsa sie z sagemow wycofuje - czy tez koncza sie = zapasy), zas jesli trafisz
na thomsona speedtouch... no to masz problem, podobno = niektorzy odpalili,
ale...  Pozostaje Ci nie branie modemu od tepsy =
wymiana z kims kto dostal wczesniej sagema (thomsony = sa podobno mniej
zawodne, wiec to jest jakas karta przy = "negocjacjach").

Acha... wszystko jeszcze zalezy od tego jaka masz = maszyne, jak to jest jakis
starszy sprzet, to...  mozesz miec problemy. U = mnie na 250 MHz 128 ram
dziala w miare sprawnie, choc przyznam ze troche sie = sprzet czasem "muli",
nie wiem czy to wina neo, ale zauwazylem to od = przejscia na neo (i slacka
9.1 zarazem) wlasnie.