[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

neo..po raz napewno enty

From: Grzesiek <srv@pf.pl>
Date: Wed Oct 29 2003 - 20:43:49 CET
[slacklist] neo..po raz napewno enty

WITAM:))
Mam taki problem
zainstalowałem sterowniki do sagem`a ładnie sie = skompilowały ,modem się
ładnie zsynchronizował ,uzupełniłem wpisy w = skryptach dot mojej nazwy w
neo i hasełko ,wszystko jak się należy..a neo =
znaczenie dla systemu że wczesniej działało tam = SDI i coś moze
bezsensownie blokowac połączenie .Skrypt rc.his = usunąłem z katalogu
/etc/rc.d może coś jeszcze jest nie tak.Nie mam = firewalla !!
Wczasie podnoszenia sytemu modem sie ładuje i = synchronizuje... :-(
Prosze o ewentualne uwagi lub pomoc
Slackware 9.1 to sytem na którym to robie

--

    Grzesiek

[mailto:srv@pf.pl]
[mailto:linu@tlen.pl]   =