[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: aparat cyfrowy

From: geraldaga <geraldaga@go2.pl>
Date: Wed Nov 05 2003 - 10:06:13 CET
[slacklist] Re: aparat cyfrowy

Witam,nie wiemczy mnie pamietasz, ale kiedys mi = pomogłe¶, mam 2 pytania:
pierwsze dla mnie b. ważna, jak blokno±c emule i =
2. to ze kumpel mi zrobuił serwer i go nie ma , a =
ładowały sie za każdym razem po restarcie, = niestety nie mam mozliwosci
ingerendji w firewalla, jest na serwie = "pam" a ja nie mam dojscia do
firewalla, jak mam zrobnic by sie ładowały = regułki z blokowaniem. Kaze mam
bloknieta, ale inne swinstwa p2p nie :( jesli mozesz = to pomoż mi, dzieki
Rafał