[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

qmail

From: Sławomir Jach <cobico@wp.pl>
Date: Wed Nov 05 2003 - 19:36:26 CET
[slacklist] qmail

Wiatm. Jak już wcześniej pisałem miałem = kłopoty z pop3 w qmailu, w końcu
zainstalowałem wszystko jak trzeba i uruchomiłem. = Z open relayem będę
walczył później na razie mam problem z pop3 = otóż z hostów w sieci można
bez problemów wysyłać pocztę niestety podczas = próby odbierania pokazuje
się okno logowania pop3 i za cholerę nie = przyjmuje hasła systemowego
użytkownika. Po intalacji chekpassword wykonałem = test logowania sposobem
opisanym przez autora na sronie domowej chekpassword =
znaczy można się logować na usera, klienty = jednak w lanie nie mogą, co
zrobiłem źle? port 110 otwarty chekpassword chyba =
autentykacje ale dlaczego nie wpuszcza usera. Czytam = life with qmail od
9.00 rano pzrzewaliłem już wiele stronek i już = mam dosyć, pomocy !!!