[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

String + tme +iptables

From: czester11 <czester11@poczta.onet.pl>
Date: Fri Nov 07 2003 - 02:26:05 CET
[slacklist] String + tme +iptables

Witam
Od paru dni usilnie próbuje uruchomić opcje = string i time w iptables.
Do tej pory wykonałem takie operacje:
patchowanie kernela (2.4.20) p-o-m = (string+time)
w konfiguracji kernela dodałem string+time.
Po kompilacji i instalacji j?dra wszystko zdawało = by się działać (system nie
zgłaszał żadnych błędów),
ale nic nie działało.
Dowiedziałem się iż trzeba przekompilować =
Podczas kompilacji  iptables 1.2.8, (wcze?niej = była 1,2,6) zmienn?
?rodowiskow? KERNEL_DIR skierowałem
na katalog z patchowanym poprzez p-o-m = kernelem.
Po instalacji nowej paczki iptables ,przy próbie = użycia time i string
,otrzymuje komunikat:

Try `iptables -h' or 'iptables --help' for more =
iptables v1.2.8: Couldn't load match
`string':/usr/local/lib/iptables/libipt_string.so: =
file: No such file or directory

Kozystałem z opisu

http://alfa.tailor= .com.pl/imqhtb/imq_htb.html

Co jeszcze robie Ľle