[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: sieciowki

From: abs <gtbc@poczta.onet.pl>
Date: Wed May 21 2003 - 22:30:06 CEST
[slacklist] Re: sieciowki

On Wednesday, May 21, 2003 3:26 PM = [GMT+0100=CET],
Igor Zakrzewski <iggy@slackware.com.pl> = wrote:

> Jesli powtorzy sie pytanie tego typu w = przyszlosci, to osoba ktora je
> zada zostanie skreslona z listy subskrybentów = bez ostrzezenia.

Ok, przepraszam, dopiero sie zapisalem.

> A Panu polecam wpisanie w Google = zapytania:
>
> dwie sieciowki site:www.slackware.com.pl

O, tego mi brakowalo w archiwum na slackware.com.pl - = wyszukiwarki.
Zapomnielem, ze google oferuje wyszukiwanie po =
Co prawda w archiwum znalazlem tylko sposob na =
jak juz mamy jedna a mi nie widzi zadnej ale nic to, = powalcze.

Pozdrawiam,
ABS