[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: instalacja

From: Piotr <kwkpiotr@olimp.wsjoe.czest.pl>
Date: Fri Jun 06 2003 - 09:50:13 CEST
[slacklist] Re: instalacja

----- Original Message -----
From: "calebr" = <calebr@poczta.onet.pl>
To: <slacklist@slackware.com.pl>
Sent: Thursday, June 05, 2003 6:07 PM
Subject: [slacklist] instalacja

> Mam problem z zainstalowaniem slackware 9.0. = Dokladniej z wypaleniem boot
> cd. Widzialem tekst opisujacy jak przygotowac = taki cdrom, tylko, ze
wymagalo
> to narzedzi z linuksa. Teraz go nie posiadam. = Jak zrobic go pod windowsem?
>
> --
> Grzegorz K.
> GG: 3823689
> calebr(at)poczta.onet.pl

mozna wypalic w winoncd na przyklad ( w nero tez sie =
w kreatorze zakladka other i wybierasz trak =
potem editor ( po lewej ) select ..... przestawiasz = na iso i prawie gotowe
:-) dalej powinnes sobie poradzic
Jednak z plyt slaka 8.1 i 9.0 nie kazdy komp sie = botuje ( moj w domu nie. )
Pozdrawiam