[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

kilka tunerów tv

From: cobico <cobico@wp.pl>
Date: Fri Jun 06 2003 - 10:36:54 CEST
[slacklist] kilka tunerów tv

witam uprzejmie wszystkich grupowiczów. Problem = wyglada tak że próbuję uruchomic kika tunerów tv na jednej = mazynie. Kombinuje już jakiś czas i mi łapy opadają. Używam = xawtv i dwóch tunerów jeden na układzie 848 drugi na 878 każdy z = nich osobno działa poprawnie. Po wydaniu komendy xawtv  czytane = jest domyślne urządzenie /dev/video0 ale po wydaniu komendy  = xawtv -c /dev/video1 wyskakuje że nie ma takiego = urządzenia.

W katalogu /dev istnieją cztery urządzenia /video0 = /video1 /video2 /video3 mają prawa 666. W katalogu /proc/video/dev = widnieja dwa urządzenia /vide0 /video1 po edycji tych plików każdy = z nich jest przypisany do innego tunera czyli wszystko powinno być ok. = Podczas startu systemu jądro rozpoznaje urządzenia i nadaje im nazwy = /dev/video0   /dev/ideo1  czy li tu też wszystko ok. = Już nie wiam co mam robić. Pozdrawiam