[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

sposób na configi

From: Paweł Rohde <pawel@rohde.poznan.pl>
Date: Fri Jun 20 2003 - 22:20:52 CEST
[slacklist] sposób na configi

 >z calego pliku jest komenda do kompilacji = ./configure Nad tym stracilem
 >najwiecej czasu jak 1 raz robilem.

W topiku u squidzie znalazłem coś takiego.

Więc chciałem sie podzielić, że ja sobie to = roziązałem w pewnien dość
prosty sposób:

Tworzę sobie plik np: kadu-myconf w katalogu kadu po = rozpakowaniu źródeł
a w nim:

./configure --prefix=/usr \
            --sysconfdir=/etc/kadu

potem odpalam ten skrypt

make
make DESTDIR=/tmp/kadu install
potem tworzę sobie katalog = /tmp/kadu/var/log/configure
i przegrywam tam ten mój konfig
makepkg kadu-xxxx.tgz
upgradepkg kadu-xxxx.tgz

i tym sposobem mam konfig w /var/log/configure :) jest = to bardzo
wygodne, gdy wyjdzie następna wersja softu - mam = podstawę konfiguracji i
najwyżej następnym razem coś dodam, coś = zmienię, ale nie trzeba odkrywać
wszystkiego na nowo.

pozdrawiam
patt