[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: neo+ z usb

From: Rafal B. <rafalba@widzew.net>
Date: Fri Jun 20 2003 - 22:40:47 CEST
[slacklist] Re: neo+ z usb

Apropo  neo+ sagema Fast 800 na usb.
Według mnie nie jest potrzebne instalowanie pakietu = rp-pppoe.tgz
ponieważ oprogramowanie obsługujące sagema na = usb jest dostarczone na CD
od tpsa.( i to nei jest rp-pppoe.tgz)
Po zainstalowaniu bodajze ten modemik jest widoczny = jako ethx
Tyle ze sa bledy przy kompilowaniu progsa w jadro. = Mimo iż sa spełnione
wszystkie wymagania wykazane w instrukcji na str. = TPSA (neostrada zwykla
- tam jest opis sagema pod usb)lub na cdrom. Przy = wkompilowaniu progsa
ściągniętego z str. Sagema tez w wyniku mamy = bledy

Jak ktos to już przetestuje i mu zadziała proszę = bardzo o kontakt

Pozdrawiam
Rafał B.
0-601408690
rafalba@wdzew.net