[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: wykrywanie dzielonego połączenia

From: Tomek S. <tommysca@go2.pl>
Date: Sat Jun 21 2003 - 14:14:20 CEST
[slacklist] Re: wykrywanie dzielonego połączenia

Chodziło mi nie o wykrywanie tego - kto =
połączenie z internetem tylko czy nasz = monopolista ma możliwość wykrycia, że
dając danej osobie np usługę neostrada+, ta = osoba wstawia sobie
serwer/router i dzieli połączenie dla kilku = znajomych (co jest niezgodne z
regulaminem, który i tak większość łamie ;) = ).
Bardziej od tego interesuje mnie jak nie dopuścić =
skonfigurować poprawnie system żeby tego = uniknąć (system jest na slacku9).
Słyszałem coś o zmianie nagłówków = pakietów wychodzących z serwera aby nie
zawierały informacji o adrsach w sieci ale nie wiem =
je. :(

Pozdrawiam