[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Iptables - redirect dla squida.

From: kadzbi <kadzbi@ksieze.org>
Date: Sun Jun 22 2003 - 08:47:36 CEST
[slacklist] Re: Iptables - redirect dla squida.

> Nie za bardzo rozumiem po co chcesz to zrobić, = wygląda to tak że user w
twojej
> sieci wyśle za pomocą routera na którym = masz stronkę wezwanie w "eter" na
> adres z którego wyszedł, to trochę bez = sensu, to tak jak bym  mieszkając
we
> wrocławiu chciał pojechać do rynku i = robiłbym to przez Szczecin nie
uważasz?

Jakie wezwanie w "eter" jesli oba adresy ip = sa adresami mojej maszyny tylko
ze 1 jest interfejsu eth0 a drugi ppp0. Jak sie ktos = z lanu laczy ze stronka
ktora znajduje sie na moim serwerze to chce by omijal = squida a jak otwiera
stronke w necie to ma isc przez squida.

kadzbi