[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Iptables - redirect dla squida.

From: kadzbi <kadzbi@ksieze.org>
Date: Sun Jun 22 2003 - 08:54:08 CEST
[slacklist] Re: Iptables - redirect dla squida.

> Wydaje mi się że gościu chce pominąć = proxy dla lokalnych i dla
> publicznych adresów.
>
> Wyobraź sobie, że ma www.domenka.pl i = goście z jego netu sobie ją
> otwierają. Z przyczyn oczywistych będzie ona = zarejestrowana na
> zewnętrznym IP.
>
> Co do tematu to wydaje mi się, że musisz = się pobawić opcjami cache stron
> - można podać url'e które nie będą =
> dyrektyw.
>
> pozdrawiam
> patt

No wlasnie o to gosciu mi chodzi :) Mam ustawione w = squdzie zeby nie
cachowal mi lokalnej stronki ale to i tak jest lipa, = bo spowalnia. Przeciez
proxy i apache stoja na tej samej maszynie na tym = samym dysku wiec przy
odczycie sie sieczka robi. Nie wiem jak to jest ale = przez squida dziala
gorzej po prostu.

kadzbi