[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Problem z kartą TV

From: Filip Pniewski <filipniewski@op.pl>
Date: Sun Jun 22 2003 - 20:14:12 CEST
[slacklist] Re: Problem z kartą TV

Roman Kuźmicki wrote:

>Mam kartę TV AverMedia Studio (bt848/878)
>Dokonałem odpowiednich modyfikacji w = jądrze.
>Dodałem odpowiednie aliasy w = /etc/modules.conf.
>Zainstalowałem xawtv i ...
>Dźwięk jest ale obraz "czarno = widzę" - dosłownie.
>
>Obecnie używam ustawień card=41 i = tuner=5, ale próbowałem na kilkunastu innych
>ustawieniach (głównie tuner) a wynik zawsze = był taki sam - brak obrazu.
>
>Nie wiem co jeszcze mógłbym zrobić. Na mdk = karta ta działała bez problemu.
>!!! POMOCY !!!
>
>Roman

Aby wszystko działało poprawnie przy każdym = właczeniu komputera musisz
wpisywać w bash-u
komende : v4l-conf

dostaniesz podobne wpisy (i jak właczysz xawtv = pojawi się obraz)

v4l-conf: using X11 display :0.0
WARNING: Your X-Server has no DGA support.
mode: 1024x768, depth=24, bpp=32, bpl=4096, = base=unknown
/dev/video0 [v4l2]: ioctl VIDIOC_QUERYCAP: Invalid = argument
/dev/video0 [v4l]: configuration done

ps
Jak by ci sie udalo skonfigurowac pilota to powiedz = jak to zrobiles