[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Iptables - redirect dla squida.

From: cobico <cobico@wp.pl>
Date: Sun Jun 22 2003 - 17:52:15 CEST
[slacklist] Re: Iptables - redirect dla squida.

Nic nie musisz ustawiać wszystko dzieje się = automatycznie dzięki polu "ack"
w ramce tcp a adres zewnętrzny(fizycznie) posiada = router tpsa a nie ppp0 w
twoim. Ja np mam squida na routerze a serwer www w = srodku sieci, z zewnątrz
normalnmie wszystko działa a squid w niczym nie = przeszkadza.