[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Re: Re: Re: Problem z kartą TV

From: Roman Kuźmicki <kroman@poczta.fm>
Date: Mon Jun 23 2003 - 12:33:00 CEST
[slacklist] Re: [slacklist] Re: [slacklist] Re: [slacklist] Re: = Problem z kartą TV

>Nooooooo tato ale napisz co się działo, poto = jest ta lista

No cóż. sprawa okazała się bardziej banalna = niż to sobie wyobrażałem, ale od
początku.
Ustawienia card=0 i tuner=0 co miało = uruchomić autodetekcję (jak proponował
któryś z przedmówców) nie dało pozytywnych = rezultatów. Straciłem również dźwięk.
Obecnie używam następujących ustawień w = /etc/modules.conf:
alias = i2c-algo-bit
alias = bttv
pre-install = bttv           &nb= sp;  modprobe -k msp3400;modprobe -k tuner
Ale obraz uzyskałem całkiem przypadkowo. = Klikając prawym przyciskiem myszy na
oknie xawtv pokazuje się menu. W ustawieniach =
ustawiona na overflay.
Zmieniłem jej ustawienie na grabdisplay i obraz = się pojawił.

Nie mam pojęcia co to jest grabdisplay, nie wiem = również jak zmusić xawtv do
zachowania tych ustawień (bo traci je po = przełączeniu na inny kanał) ale karta
działa.

Mam jeszcze jeden problem. Po przełączeniu się = na tryb pełnoekranowy obraz
strasznie się rwie.

Roman