[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Re: Re: Re: Re: Problem z kartą TV

From: Paweł Rohde <pawel@rohde.poznan.pl>
Date: Mon Jun 23 2003 - 12:45:10 CEST
[slacklist] Re: [slacklist] Re: [slacklist] Re: [slacklist] Re: = [slacklist] Re: Problem z kartą TV

Dnia 2003-06-23 12:33, Użytkownik Roman Kuźmicki = napisał:
> Nie mam pojęcia co to jest grabdisplay, nie = wiem również jak zmusić xawtv do
> zachowania tych ustawień (bo traci je po = przełączeniu na inny kanał) ale karta
> działa.

grabdisplay to jest syf - dla tego ci się = rwie.

Dodaj w XF86Config'u linię:

Load "v4l"

powinno pomóc (mnie pomogło)

ustawienia dotyczące jak ma się zachowywać na = poszczególnych kanałach i
jak ma być default zmienisz w pliku ~/.xawtv = (kożysta z niego take fbtv)

pozdrawiam
patt