[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: polski slackware...

From: Wasilec Karol <wasilec@wp.pl>
Date: Sat Jul 05 2003 - 13:32:13 CEST
[slacklist] Re: polski slackware...

Witaj AS,

W Twoim liście datowanym 5 lipca 2003 (13:00:11) = można przeczytać:

A> Jestem za!!! Moze bysmy wszyscy do tego swoje 5 = groszy wsadzili. Kazdy cos i
A> efekt murowany. Co Wy na to???

To znowu ja ;) Mam juz rozpisany projekt narazje = jednej rzeczy (
mianowicie konfiguratora linuxa w polskiej wersji. od = 15 zabieram sie
za pisanie jego i okolo 2 miesiecy (ale mam wrazenie = ze zajmie to
wiecej mi czasu ;)  bedzie gotowy takie mam = plany :)
w skład tego "Konfiguratorra"  = bedzie wchodzić (jak narazie plany):

- Samba (opis + konfiguracja + konta itp )
- Apache (-----//-----//------//------- )
- Pro FTP ( jak wyzej )
- zarządzanie menegerami okien
- konf. kart sieciowych
- Polonizacja slacka (znana z www )
- konf sieci (dnsy, domeny, ppp itp)
- Konfiguracja X-ów
- konf Squid'a
- Bardzo rozbudowany nenager zarządzania kontami = uzytkowników ( jakie
usługi ma miec dany uzytkownik np samba, apache, = ftp... i prawa do nich)
- zarządzanie grupami użytkowników i dostepem =
- Jak sie uda to chcialbym zrobic tez okienkowy = kompilator jąderka (
tylko ze jąderka strasznie szybko sie aktualizują = :(  )
- Konf. Lilo, z możliwoscią ustawienia = graficznego lilo (mam takie :)
- konf, MC (to tak tylko zeby urozmaicić ;)
- Menager podmontowywanie ruznych = użądzeń
- Odzyskiwanie skasowanych plików (menager)
- Przegląd i analiza logów z ruznych usług ( = polskie komentarze i
tlumaczenia ;)
- konfiguracja Daty i godziny systemowej :)
- konf. Quoty
- To bedzie cięrzkie ale konf. IPTables = (rozbudowanie regulki itp )
- Konf Qmaila / sendmaila
- konf. SSH
- konf. SSL
- menager MySQL (czyli zarządzanie bazami, i innymi = pierdulami jak
administracja i dostepami)
- konf konsoli ( kolory, sposub wyswietlania, ilosc = termiali i co na
nich jest itp )

Wyglada mi to na mały pakiet do zarządzania = slackiem ;) moze go
poprostu zamienic na program ktury bedzie mozna = zawsze zainstalowac do
swego slacka ;) pomysle o tym ;)

PS mam jeszcze kilkanascie pomysłów ale narazie = musze sie z tym
wyrobić ;) Cel jest szczytny. mam nadzieje ze sie = uda :)

a pomysł zeby robic to pod jakims wspulnym projektem = na slackware jest
bardzo dobrym pomysłem ;)

--
Pozdrowienia,
 Wasilec        &nb= sp;           &nbs= p;       mailto:wasilec@wp.pl