[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: polski slackware...

From: Wasilec Karol <wasilec@wp.pl>
Date: Sat Jul 05 2003 - 15:16:48 CEST
[slacklist] Re: polski slackware...

Witaj Marian,

W Twoim liście datowanym 5 lipca 2003 (14:43:10) = można przeczytać:

MK> Pomysł jest doskonały... też o tym = myslałem i nawet zacząłem pisać taki
MK> skrypcik a'la syscon z netware do = zarządzania userami, gupami, quotą itp...
MK> tylko mi jakoś to stanęło w miejscu = jakiś czas temu ale teraz i ja się za to
MK> wezmę... niedługo :) Jak by co to bardzo =

to moze małe pytanko na początek do Ciebie :) jaki = język bedzie
odpowiedniejszy Perl czy proste skrypty pod = powłoką np Bash ?
Dodam tylko ze  zalerzy mi na tych gotowych = niebieskich okienkach
bash'wych, czy w perlu jest cos takiego ? Bo z tego =
necie to perl jest super jezykiem (ale dziekuje za = kazdym razem robic
menu do skryptu ;)

--
Pozdrowienia,
 Wasilec        &nb= sp;           &nbs= p;       mailto:wasilec@wp.pl