[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Samba i problemy ;)

From: Grzegorz Czulak <czulakg@wp.pl>
Date: Tue Jul 08 2003 - 15:50:51 CEST
[slacklist] Samba i problemy ;)

Witam Szanowne Grono

Moze komusi sie to wyda banalne ale jestem = poczatkujacym w tych sprawach.
Co moze byc przyczyna tego ze nie widze kompa se = slackie 9.0 w swoim otoczeniu sieciowym?
Nie postawilem jeszcze na nim samby co prawda, ale = wydaje mi sie to dziwnym ze moge z slacka pingowac no. wp.pl a = localhost-y sa nieznane?

Czy moze ktos dysponuje opisem instalacji krok po = kroku samby (dla laika ;) ). Szukalem po necie ale jak do tej pory bylo = to dla mnie za madre ;)

Z gory dzieki
Pozdrowka