[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: DSL na usb

From: Tomasz Krawczyk <computers@o2.pl>
Date: Wed Jul 09 2003 - 01:38:17 CEST
[slacklist] Re: DSL na usb

Pozwole sobie na pewna uwage z moja walka i bojow = toczonych z tpsa....a wiec
co do "geniuszu" ludzi tam pracujacych, to = rekord guinessa gwarantowany, a
co do przplywu informacji i ich zorientowania to = hm...rece
opadaja...przykladem niech bedzie szkolenie dla = pracownikow tpsa w mojej
miescinie (miasto powiatowe) gdzie na tymze szkoleniu = na pytanie o dsl'a
uslyszal pracownik to jest usluga biznesowa a wy = jestescie punktem obslugi
klienta indywidualnego....tyle tylko, ze zapomnial = zauwazyc ze nie ma w moim
miescie innej siedziby tepsy...

pozdro for all
Tomo

mayanet@o2.pl
GG: 2401222

ps
w razie watpliwosci prosze o wiadomosc na priva to = wykonam kilka telefonow
do ludzi bezposrednio z tematem zwiazanych w tpsa i = sie dowiem konkretnie
jak to wyglada