[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: SLACKWARE 9 i plyta ASUS na chipsecie nForce

From: debik <Shadoow@free.of.pl>
Date: Thu Jul 10 2003 - 13:43:42 CEST
[slacklist] Re: SLACKWARE 9 i plyta ASUS na chipsecie = nForce

jacek kur...wde jeden problem zastepujesz drugim a = potem spiewka odnowa
wiesz co ci powiem  powiek kurde tak : = WWW.GOOGLE.COM tam jest wszystko to
raz a dwa moze sam posiedzisz nad problemem pare dni =
satysfakcje
sorki za ostrosc -debik