[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: klawisze funkcyjne na konsoli...

From: Michał Piłat <mikie@mikie.one.pl>
Date: Thu Jul 10 2003 - 13:42:36 CEST
[slacklist] Re: klawisze funkcyjne na konsoli...

W liście z czw, 10-07-2003, godz. 13:25, Maciej Jan = Głowacki pisze:

> Nie wiem co w tym kontekście oznacza = ,,jakby'', bo -- masz rację -- nie

Słusznie. "poprawność" działania = zależy od kontekstu. I, o ile Ciebie
zrozumiałem, jeżeli za "poprawność" = uznamy uruchamianie z "hot key"
aplikacji niezależnie od procesu do którego są = aktualnie wysyłane dane z
drivera klawiatury, to oczywiście nie będzie to =
co napisałeś wcześniej. Ja natomiast na = podstawie tego fragmentu pytania
autora:

<ciach>
...no tak nie przecze, jednakże chodzi mi o tak = zwane skruty
klawiszowe, czyli za pośrednictwem wczesniej = zdefiniowanych klawiszy
móc uruchamiać dany program, nie produkując sie = zbytnio na linii
komend ;)  coś w rodzaju przycisk szybkiego = uruchamiania.
</ciach>

zrozumiałem, że chodzi mu o zwykłe skróty = klawiaturowe, bez uruchamiania
wielu procesów w jednym oknie. Przy takim = założeniu działa to poprawnie,
a reakcje systemu są przewidywalne, tzn. = (nawiązując do podanego
przykładu) wciśnięcie F1 uruchomi mc, a jego = powtórne wciśnięcie NIE
uruchomi kolejnego mc, a pomoc w tym = programie.

Tym niemniej zaczynamy dyskutować jak na polskim: = 'Co autor miał na
myśli?', a skoro mamy to szczęście, że autor = żyje (mam nadzieję), to
może samodzielnie rozwieje nasze = wątpliwości?

Pozdrawiam

--
Michał 'Mikie' Piłat | = mikie(at)mikie(.)one(.)pl
   Próbuję desperacko zrozumieć, =

          &nbs= p;            = ; --- Dave Edison

-- Attached file included as plaintext by Listar = --
-- File: signature.asc
-- Desc: To jest = =?iso-8859-2?Q?cz=EA=B6=E6?= listu podpisana