[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Kompilowanie z bibioteka Qt?

From: Artur Miêtek <mentos@gabo.pl>
Date: Fri Jul 11 2003 - 17:54:07 CEST
[slacklist] Kompilowanie z bibioteka Qt?

Witam grupowiczow,

Temat ten byl juz poruszany na grupie (znalazlem w = archiwum), ale
pytajacy nie otrzmal odpowiedzi, ktoraby rozwiazala = problem u mnie.

Wiec chcialbym skompilowac program typu "Hello = world", ale
przy:
gcc -o hello hello.cpp -lqt
lub:
gcc -o hello hello.cpp -lqt-mt

otrzymuje jedynie:
usr/lib/gcc-lib/i386-slackware-linux/3.2.2/../../../../i386-slac= kware-linux/bin/ld: cannot find -lqt-mt
collect2: ld returned 1 exit status

Zbyt duzo mi to nie mowi :(
Czytalem gdzies o tym, ze trzeba ustawic zmienne = srodowiskowe,
ale jakbym ich nie probowal ustawic to nie dziala = (bylo wylogowanie).
Mam Qt zainstalowane z paczki (slackware 9.0)

Z gory dzieki!

    ----