[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Pliki , skrypty itp pod linuxem ....

From: Karol Wasilec <wasilec@wp.pl>
Date: Fri Jul 11 2003 - 19:56:05 CEST
[slacklist] Pliki , skrypty itp pod linuxem ....

Witam

...Pamiętacie może pomysł ze spolonizowaniem a = właśniwie napisaniem
konfiguratora do wszystkich usług dostepnych na = slackware 9.0........
Otóż wziołem sie powolutku do pracy, pisze = skrypcik w bashu, i teraz mam
pytania:

Czy istnieje jakies ograniczenie co do długości = skryptu w bashu ?
-----------\\-------------\\-------------- = szerokości skryptu (pliku) bo tak
robie sobie te wcięcia zeby kod był bardziej = wydoczny i  gdy mam juz 300 lini
kodu to jestem dwa ekrany w prawo :) ile mozna = maksymalnie jechać w prawo z
tym tekstem ;) ?

PS. napoczatku myslalem sobie zeby jakos ukryc kod = zrodlowy, a teraz to ledwo
ja sie lapie o co tam chodzi a co dopiero obca osoba = widzaca to ;) hiihhi ;)

pozdrawiam ;)