[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: instalacja lilo

From: debik <Shadoow@free.of.pl>
Date: Wed Jul 16 2003 - 15:41:41 CEST
[slacklist] Re: instalacja lilo

wlasnie zainstalowales na dyskietce a wiesz dlaczego = poszlo na dyskietce ???
lilo nie bosluguje duzych dysków ( nie obsluguje to = zle powiedziane ale nie
wiem jak Ci to wytlumaczyc). powiem tak zrób = to  a moze ci sie uda normalnie
partcyja /boot - mala 30MB /swap a nastepnie jakie ci = se zamarza badz tylko
glówna.