[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: instalacja - wybor pakietow (bylo: Re: jakie minimalne wymagania na serwer?)

From: hans2000 <hans2000@e-post.pl>
Date: Wed Jul 16 2003 - 15:47:42 CEST
[slacklist] Re: instalacja - wybor pakietow (bylo: Re: jakie = minimalne wymagania na serwer?)

Dnia 2003-07-16 13:36, gtbc@poczta.onet.pl = napisał(a) :

 > Hmm... moglbys rowinac to mysl ? Chcesz = powiedziec, ze pkgtoolem da
 >sie doinstalowac pakiet, ktorego nie = wybralem podczas instalacji
 >systemu ?

Co ja za bzdury piszę  ... miałem na myśli = odinstalowywanie , to wina
tych upałów .

A co do tego to tak chociaż lepiej jest installpkg = nazwa_pakietu.tgz
możesz też tak uruchamiasz skrypt który jest w = KAZDYM katalogu z
pakietami slacka i tam sobie wybierasz co z tego = zainstalować .

Sorki za pisanie bzdur !!

Tanie bilety lotnicze:
http://bilety.interserw.pl/e.h= tml

Serwery wirtualne, konta e-mail, www, sklepy =
http://www.interserw.pl/e.html