[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: jakie minimalne wymagania na serwer?

From: serwer <user5@gower.pl>
Date: Thu Jul 17 2003 - 23:47:08 CEST
[slacklist] Re: jakie minimalne wymagania na serwer?

odwiedzilem strone www.linuxiso.org a nastepnie = www.debian.org i ostatecznie
zassalem sobie z netu takie iso
http://www= .phy.olemiss.edu/debian-cd/woody-i386-1.iso , nagralem na = plytke,
odpalilem na serwerze no i wszystko bylo by ok gdyby = nie fakt ze nie moge
sciagac reszty przez net
wlozylem dwie karty sieciowe (bo ma to byc tez = router) i przy ustawianiu
sieci nie wiedzialem ktora ma byc z zewnatrz a ktora =
eth1 czy nawet chyba eth2 tez bylo) bo nie bylo = zadnych szczegolow -
wybralem pierwsza z gory, wpisalem poprawne IP, = maska, itd. - i nic, nie da
sie nic sciagac z netu
za drugim razem probowalem tylko z jedna karta = sieciowa i bylo (eth0 i
eth1), tym razem wybralem inaczej, wpisalem to samo i =
w sumie efekt jest taki ze niby debian jest = zainstalowany ale nie ma na nim
nic konkretnego
co robie zle? (wczesniej nie instalowalem przez net = wiec pytam)
z gory dzieki za rady