[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Neo+ + kontroler USB na PCI

From: Przemysław Śmiały <xtc1@poczta.onet.pl>
Date: Thu Jul 17 2003 - 23:50:49 CEST
[slacklist] Neo+ + kontroler USB na PCI

Mam problem z zamontowaniem neo na kontrolerze 2.0 USB = na PCI. ( O to niedawno ktoś pytał). montuję system usb ale modem = nie może się połączyć.(pisze że nie ma zamontowanego = urządzenia)  nie wiem czemu, może brakuje jakegoś modułu. w = jądrze wkompilowałem obsługę usb 2.0 jako moduł, ale nie wiem = jaki to jest :). Ktoś robił takie eksperymenty? Może ma ktoś = jakieś wrażenia z podłączania USB na PCI? Prosze o jakieś = sugestie, co należy załadować zeby poszło.

Pozdrawiam