[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Pytanko

From: Machoni <machoni@o2.pl>
Date: Sat Jul 19 2003 - 11:20:55 CEST
[slacklist] Re: Pytanko

> nie rozumiem dokladnie o co chodzi ? czy ktos cie = pakietuje ( jak tak to
nie
> znam zabezpieczenia przed tym ) natomiast jezeli =
na
> png to mozna to zrobic za pomoca iptables = bodajrze nie pamietam ale wiem
ze
> jest na 100% jak dzisiaj znajde to Ci = wysle

Ano mozna, np. tak
iptables -A INPUT -p icmp --icmp-type echo-request -j = DROP
tyle tylko ze taki wpis nie odciazy Ci lacza, tzn = pakiet i tak do maszyny
dotrze, tyle ze zostanie odrzucony na dobry poczatek. = Nie jestem pewien, ale
byc moze ze idsl w pakiecie bezpieczenstaw (tym =
takiego, wowczas mialbys zablokowane to juz po = stronie operatora, a wiec nie
obciazalo by to Twojego lacza. No, ale za to trzeba =

Pozdroffka