[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Pytanko

From: Machoni <machoni@o2.pl>
Date: Sat Jul 19 2003 - 11:26:15 CEST
[slacklist] Re: Pytanko

> Posiadam na serwerku slacka 8.1 na jadrze 2.4.18. = A  ponieważ jestem
> debiutantem na i nie jestem w tym jeszcze = mocarzem  mam " wielbiciela" z
> zewnątrz ktory zasypuje mnie pakietami. = Chcialbym delikatnie mowiac odpiac
> go z mojego serwerka. Jezeli istnieje taka = mozliwosc to dzieki z gory z
> podpowiedz.
> Pozdro

A jesli o to chodzi to mozesz to zglosic to tepsy jako = zagrozenie dzialania
sieci. Oczywiscie jesli jest to nagminne dzialanie = jednego usera, a nie np 1
ping na 5 min (taki moze swiadczyc o sprawdzaniu = polaczenia, nie zaburzajac
zbytnio rownowagi). Takie dzialania (nagminne) sa = karalne (teoretycznie),
ale tak czy inaczej moga doprowadzic do odciacia = tamtego usera. No chyba ze
on Cie naprawde nie lubi i robi to z dyn. ip. = ;)
Acha... mozesz jeszcze poszukac netfilter howto, = przeczytac i wowczas
dowiesz sie ze moesz na ping-request odpowiedziec np. = pakietem swiadczacym
ze twoj host jest wylaczony ;)