[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

sendmail, fetchmail i inne....

From: Sławomir Jach <cobico@wp.pl>
Date: Tue Jul 22 2003 - 21:33:02 CEST
[slacklist] sendmail, fetchmail i inne....

Witam uprzejmie. W końcu doczytałem się o tym w = jaki sposób mailować w
linuxie. Jeden program do wysyłania, drugi do =
odbierania.... swoją drogą nie wiedziałem że = można tak skomplikować zwykłą
obsługę poczty. No dobra kilka pytań, gdzie = znajdują się ściągnięte maile bo
udało mi się ściągnąć je fetchmailem ale = wszelkie programy typu pine, mutt,
elm twierdzą że skrzynaka jest pusta. Czy = /var/spool/mail/nazwa_usera
powinien być katalogiem czy plikiem? gdzie są = katalogi poczty wysłanej,
usuniętej itp? czy trzeba je tworzyć. Czy = procmail jest niezbędny? wszędzie
gdzie czytałem o sendmailu mowa jest o pliku = konfiguracyjnym który znajduje
się w /etc u mnie nicczego takiego nie ma, czy = trzeba go stworzyć?