[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: DSL 1Mb a nie 512kb

From: Przemysław Śmiały <xtc1@poczta.onet.pl>
Date: Tue Jul 22 2003 - 23:38:32 CEST
[slacklist] Re: DSL 1Mb a nie 512kb

> Witam grypowiczow ;D
> dla czego piszecie nie na temat, myslalem ze = pomyslodawca tematu byl
> zainteresowany laczem 1MB
> tak jak ja , a nie 512kb .
> Z moich telefonow do tepsy dowiedzialem sie ze = 512 chodzi wysmienicie i
> raczej wiekszosc ludzi jest zadowolona ale 1Mb = jest jeszcze nie
dopracowany
> i sa pewne problemy ale technicy tpsa pracuja = nad tym aby ten problem
> rozwiazac , ciekawe jak dlugo im to zajmnie , =
> choc jednej osoby co ma dsl 1mb jak to u niego = smiga i czy czesto sa
> przerwania .
> [...]
Mieszkam w Krakowie. Mam 1M DSL od TPSA. Jestem = zadowolony ( jak na tą
chwilę, bo było róznie :) ) Łącze wyciąga = tyle ile powinno a nawet więcej
:), jak na razie narzekam tylko na to że jak = zapcham pasmo wyjściowe to
pasmo wejściowe kisi (ale od  czego jest HTB? = ). Nie zwisa nic i nie siada.