[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: urzadzenia Linksysa z konsoli

From: S³awomir Jach <cobico@wp.pl>
Date: Thu Jul 24 2003 - 22:51:48 CEST
[slacklist] Re: urzadzenia Linksysa z konsoli

No poszukaj  w necie, najlepiej paczki dla = slacka, program nazywa siê
"redir-numer_wersji" je¿eli masz tylko = jedn± p³ytkê ze slackiem to przykro
mi, ja zawsze zaopatrujê siê w komplet, polecam = pisemko "Linux+
Slackware9.0" tam s± 4CD i du¿o pakietów, = jak czego¶ mi brakuje to zawsze
na której¶ p³ytce znajdê. Pisemko znajdziesz = na "www.linuxsklep.com" zamów
i na przysz³o¶æ z innymi rzeczami bêdziesz = mia³ spokój. Pozdrawiam