[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: java w slackware

From: Sławomir Jach <cobico@wp.pl>
Date: Fri Jul 25 2003 - 00:59:18 CEST
[slacklist] Re: java w slackware

Witam. Ja może nie wtemat ale znalazłem w necie = programik do fakturowania
napisany w javie, oczywiście dla windowsa. = Odpaliłem go pod windowsem i
jest naprawdę super, autor daje nawet źrudła i = pisze że jest darmowy, sam
jeszcze nie piszę w javie ale myślałem żeby = taki program przerobić dla
linuxa skoro są źrudła. Może pomyślał = byś o tym, przypuszczam że przerubek
nie było by dużo. Pozdrawiam