[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: links lub lynkx w tle

From: Sławomir Jach <cobico@wp.pl>
Date: Fri Jul 25 2003 - 01:10:25 CEST
[slacklist] Re: links lub lynkx w tle

Wiesz, to było już tu wałkowane, ty poprostu =
do warszawy przez kraków, sam sobie robisz = robotę(jestem z wrocławia he he
he) Poprostu zarejestruj
sobie dynamiczn± domenę (darmow±) w tedy adres = się będzie zmieniał ale
domenę będziesz miał t± sam± i w tedy = pakujesz się na serwek przez
ssh " ssh twoja.domena" i problem z = głowy. Pozdrawiam