[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: OT lindows

From: Polesek <polesek@autocom.pl>
Date: Sat Jul 26 2003 - 14:41:02 CEST
[slacklist] Re: OT lindows

POwiem tak nie podobaja mi się wypowiedzi typu = .."już wole

Jejku, ale flejmy.

Nie ma sensu spierac sie, czy Mandrake lepszy od = Slacka. *Nigdy nie
stwierdzilem*, ze Mandrake jest be, a co innego cacy. = W koncu to tylko
karoseria, pod maska jest to samo (oprocz = 2.4.20-mdk-x86.rpm:)). Prawda?

Nie uwazam sie za speca. Sam zaczynalem od Mandrake. = Mialem na mysli, ze
nie bardzo rozumiem idee dystrybucji, ktore maja byc =
prawie-takie-jak-sami-wiecie-co:). A Linux _nigdy_ = nie bedzie OSem dla
mojej mamy czy siostry czy innego przecietnego usera. = Cos za cos - albo
bezpieczenstwo i elastycznosc, albo wycyzelowane za = miliony $ gui i
latwosc obslugi.

Co do Lindows - to jednak Linux. Tyle ze chaos (w por. = np. ze slackiem:)
na dysku wiekszy niz w Mandrake. Do tego 50$ za = system i comiesieczna
kasa za subskrypcje Click'n'run, ktore jest niczym =
na serwerze z rpmami.

Pozdr.
R.