[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Re: Regulacja ilości "wstecznych" ekranów

From: Sagata <sastian@op.pl>
Date: Sat Jul 26 2003 - 15:25:09 CEST
[slacklist] Re: [slacklist] Re: Regulacja ilości = "wstecznych" ekranów

> lilo.conf
>
> vga=791 co do numeru to niejestem pewien = :)

Kiedy wlasnie z tego co mi wiadomo, to powyzsze = ustawienie okresla tryb
FrameBuffer - konkretna rozdzielczosc i glebie = koloru. Nie jestem pewien,
ale wydaje mi sie, ze nie ma to nic wspolnego z tym, =
przejrzec wyswietlane informacje. Wyprowadzcie mnie z = bledu, jesli sie
myle...

Pozdrawiam,
Sastian