[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Powstala Testowa Grupa Dyskusyjna :)

From: Piotr Simon <slacklist@tenboard.com>
Date: Wed Jul 30 2003 - 23:35:50 CEST
[slacklist] Re: Powstala Testowa Grupa Dyskusyjna :)

begin śro 30. lipca 2003 11:15, Igor Zakrzewski = wrote:
> Ale jest to dobra okazja, żeby porozmawiać = na temat przyszłości serwisu
> www.slackware.com.pl
> Tomasz (Flexy) sugerował mi od jakiegoś =
> ogólnikami nie doczekałem się żadnego = konkretnego projektu.
>
> Może listowicze wypowiedzą się czego = oczekiwaliby od serwisu, co powinno
> się zmienić, co nowego powstać...
>
> Otwieram burzę mózgów. Załóżmy, że = nie ma niemądrych propozycji.

Dobrze by było gdyby tu i teraz i na zawsze = poswstał serwis na wzór
www.DebianUsers.pl.
Żeby na slackware.com.pl można było znależć = każdą jedną informację dotyczącą
tej dystrybucji od A-Z , począwszy od Slackware = Book skończywszy na jakichś
tam skrytpach czy cholera wie czym.. Przede wszystkim =
protezę dla newbi którzy się przesiadają z =
dystrybucji zaczynają swoją przygodę z = linuksem.Tylko proszę mi nie mówić że
Suse lub RH jest lepszy dla newbi bo nie uwierzę = :>
Archiwum samej listy dyskusyjnej jest świetne, brak = tylko pola tekstowego żeby
można było wyszukać konkretnego słowa.
No cóż po nitce do kłębka fajnie byłoby = gdyby ktoś na tuałaczy google
przygarnął wreszcie do siebie a myślę że = niejeden by pomógł :-)

-
Pozdrawiam
Sajmon
's/dev//' : devsajmon@tenboard.com