[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Neostrada+

From: Slawomir Jach <cobico@wp.pl>
Date: Wed Jul 30 2003 - 23:41:19 CEST
[slacklist] Neostrada+

Witam.
Po wielkich bojach znowu mam połączenie ze = światem, niestety z windowsa. Pruby uruchomienia NEO na slacku = spełzły na niczym (wszystko zrobione według porady na = slackware.com.pl). Problem wygląda tak:

Modem reaguje host ,otrzymuje ip i rozpoznaje DNS, = połączenie jest zestawione i niby wszystko powinno być wporządku = ale nie jest. Po "ifconfig" wyskakują trzy interfejsy : = lo  ppp0 i eth0!!! na początku puki nie wywaliłem karty = sieciowej był eth1 . Po wpisaniu "route" brama jest ok = adresem i to z puli adresów prywatnych! zupełnie nie wiem o co = zachaszowałem prawie wszystko i dalej to samo, nawet odebrałem temu = plikowi prawa wykonywalności i dalej to samo. Potem pomyślałem = że poprostu położę ten eth0 "ifconfig eth0 =

a tu mi nagle rozłącza połączenie! przecież = nie połączyłem się na eth0. No nic myślę sobie że = zmienię routing "route add default gw 127.0.0.1 ppp0  sieć = nie jest osiągalna" Już nie mam siły o co chodzi, spece z = tpsa twierdzą że wszystko u nich jest ok, ip jest przyznany, brama = jest ok, DNS ok. Pomocy !!!