[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Neostrada+

From: hans2000 <hans2000@e-post.pl>
Date: Thu Jul 31 2003 - 00:09:15 CEST
[slacklist] Re: Neostrada+

Użytkownik Slawomir Jach napisał:
Witam.
> Po wielkich bojach znowu mam połączenie ze = światem, niestety z windowsa. Pruby uruchomienia NEO na slacku = spełzły na niczym (wszystko zrobione według porady na = slackware.com.pl). Problem wygląda tak:

> [...]

Jutro skończe - jak zdąże - skrypt = ułatwiający instalcję neo (USB)w
linux , wrzucę go na ftp i podam adres - instalka = jest banalna mam na
slack 9.0 z katą usb (pci) i działa w 100% tak = samo jak te na rj45

Tanie bilety lotnicze:
http://bilety.interserw.pl/e.h= tml

Serwery wirtualne, konta e-mail, www, sklepy =
http://www.interserw.pl/e.html